loading...
شعبده
مجيد باقري بازدید : 486 جمعه 09 فروردین 1392 نظرات (0)

دانلود اهنگ جدایی

(این آهنگ به سفارش یكی از بازدید كننده ها در وب گذاشته شد)


اینم متن اهنگ

 


جدایی

من که آسمون نخواستم تو فقط بالمو نشکن

هرچی دادی  و ندادی آخرش گرفتی از من

برو باخیال راحت من تورو نمی شناسم

این فراموشی گرفتن دیگه عادت شده واسه ام

دل من تنگه عزیزم دل من تنگه عزیزم

این جدایی باتفاهم بهتراز جنگ عزیزم

بگو بارون بزنه این خونه دلگیره

بگو بارون بزنه عشقم داره میزنه

بگوبارون بزنه فاصله بی رحمه

اون هنوز داغه نمیدونه نمیفهمه

من اگه گاهی ازت فاصله میگیرم

واسه اینه که نفهمی بی تو میمیرم

 

 

دانلود آهنگ

 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 403
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 121
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 69
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 604
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 2,898
  • بازدید ماه : 2,898
  • بازدید سال : 55,199
  • بازدید کلی : 1,119,413
  • کدهای اختصاصی
    خرید هاست
    هاست نامحدود یوگیگ
    خرید هاست