loading...
شعبده
مجيد باقري بازدید : 802 جمعه 23 خرداد 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ مرتضی سرمدی به نام آخرین شکست

https://rozup.ir/up/majid1991/Pictures/Morteza-Sarmadi-300x300.jpg

 

متن آهنگ مرتضی سرمدی به نام آخرین شکست

 

 

غرور من شکسته شد چی میخوای از من بسمه
هر چی بیاد سرم حالا خوب میدونم که حقمه
خوب میدونم که این روزا دست یکی تو دستته
میری ولی اینو بدون که آخرین شکستته
نرو نرو دیوونه میشم بیا برگرد بمون پیشم ای خدا

امشب حواست اینجاست اگه نباشه من میمیرم
نرو نرو دیوونه میشم بیا برگرد بمون پیشم
ای خدا امشب حواست اینجاست اگه نباشه من میمیرم
دانلود آهنگ جدید مرتضی سرمدی به نام آخرین شکست
میگذرم از گناه تو رد میشم از عطر تنت
ولی بازم نمیتونم بگم که دوست ندارمت
غرور من شکسته شد هیچی نگو فقط بمون
بگو که با من میمونی بمونو باز با من بخون
نرو نرو دیوونه میشم بیا برگرد بمون پیشم ای خدا

امشب حواست اینجاست اگه نباشه من میمیرم
نرو نرو دیوونه میشم بیا برگرد بمون پیشم
ای خدا امشب حواست اینجاست اگه نباشه من میمیرم


دانلود مستقيم آهنگ

 

دانلود غير مستقيم اهنگ

 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 403
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 50
  • تعداد اعضا : 121
  • آی پی امروز : 147
  • آی پی دیروز : 69
  • بازدید امروز : 199
  • باردید دیروز : 604
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 3,084
  • بازدید ماه : 3,084
  • بازدید سال : 55,385
  • بازدید کلی : 1,119,599
  • کدهای اختصاصی
    خرید هاست
    هاست نامحدود یوگیگ
    خرید هاست