loading...
شعبده
مجيد باقري بازدید : 931 شنبه 07 تیر 1393 نظرات (0)

 آهنگ درخواستي

 

آهنگ خداحافظ سهراب اسدی 

 

https://rozup.ir/up/majid1991/Pictures/Sohrab.Asadi-soghot.jpg

 

 متن آهنگ

دیگه بهم ثابت شده که ما به هم نمی رسیم

، اشک های من بی فایده است

دست های تو ، تو دست اونه

،جشن عروسیتونه

، خداحافظ

تو دیگه می ری ،

می دونم نمی تونم به تو برسم

، عزیزم دارم می میرم

دیگه این جا ، جای من نیست

، دیگه دستات مال من نیست

دیگه اون غرور بی حد عزیزم ،

همراه من نیست

تو دیگه می ری ،

می دونم نمی تونم به تو برسم ،

عزیزم دارم می میرم

خداحافظ عزیزم که اگرچه دیره

، کاش بغضم وا شه ،

گریه ام بگیره

اما انگار که قسمت همینه ،

عشقت توی همین جاده بمیره

بمیره ، خداحافظ عزیزم

خداحافظ عزیزم

از همین جاده که رفتی پی بختت ،

منم می رم عزیزم ،

بی تو می میرم

دیگه دنیا جای من نیست ،

دیگه فردا مال من نیست

دیگه دستای نجیبت عزیزم

 همراه من نیست

 

 

دانلود غير مستقيم

 


 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 403
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 66
  • تعداد اعضا : 121
  • آی پی امروز : 253
  • آی پی دیروز : 69
  • بازدید امروز : 427
  • باردید دیروز : 604
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 3,312
  • بازدید ماه : 3,312
  • بازدید سال : 55,613
  • بازدید کلی : 1,119,827
  • کدهای اختصاصی
    خرید هاست
    هاست نامحدود یوگیگ
    خرید هاست