loading...
شعبده
مجيد باقري بازدید : 48221 چهارشنبه 07 اسفند 1392 نظرات (0)

دانلود اهنگ تولدت مبارک محسن چاووشی

http://s5.picofile.com/file/8114971792/183114dz9owkn2ex.gif

 

تولدت مبارک ای گل دوس داشتنی

 

دوستت دارم تا ابد میخوام اینو بدونی

 

روز تولدتو مرگ همه غصه هاست

 

قصه ی تو همیشه سرآمد قصه هاست

 

ستاره ی قلب من،فرشته ی امیدم

 

حتی تو خواب و رویا مثل تو من ندیدم

 

ای همه ی هستی من همدم تنهاییام،

 

خاطرتو عزیزم از همه بیشتر میخوام

 

ستاره ی قلب من،فرشته ی امیدم

 

حتی تو خواب و رویا مثل تو من ندیدم

 

ای همه ی هستی من همدم تنهاییام

 

خاطرتو عزیزم از همه بیشتر میخوام

 

خواب و خیالمی تو چشم و چراغمی تو

 

وقتی که نا امیدم تنها امیدمی تو

از رخ زیبای تو ماه میکشه خجالت

 

کم میاره میسوزه طفلکی از حسادت

ستاره ی قلب من،فرشته ی امیدم

 

حتی تو خواب و رؤیا مثل تو من ندیدم

ای همه هستی من همدم تنهاییام

 

خاطرتو عزیزم از همه بیشتر میخوام 

 

ستاره ی قلب من،فرشته ی امیدم

 

حتی تو خواب و رؤیا مثل تو من ندیدم 

ای همه هستی من همدم تنهاییام

 

خاطرتو عزیزم از همه بیشتر میخوام 

 

پیشکش چشمای تو ترانه ی حقیرم

 

قلب منم مال تو ای گل بی نظیرم

 

پیشکش چشمای تو ترانه ی حقیرم

 

قلب منم مال تو ای گل بی نظیرم

 

 

 

دانلود

 


لينك دانلود مستقيم

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 403
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 121
  • آی پی امروز : 165
  • آی پی دیروز : 249
  • بازدید امروز : 308
  • باردید دیروز : 631
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 1,471
  • بازدید ماه : 1,471
  • بازدید سال : 53,772
  • بازدید کلی : 1,117,986
  • کدهای اختصاصی
    خرید هاست
    هاست نامحدود یوگیگ
    خرید هاست