loading...
شعبده
مجيد باقري بازدید : 15682 دوشنبه 12 فروردین 1392 نظرات (0)

آهنگ خیلی احساسی و غمگین مجید علیپور به نام عروسی و یا عزا


شلوغ پلوغ کوچه دارم میمیرم انگار
بازی گل یاپوچه،بازی گل یا پوچه
گلم عروس مردم دوماد پوچی من شد
لباس عروس امشب به قامتم کفن شد
خطبه ی عقدت شده رحمان و یاسین من
خطبه ی مرگ منه عاقد نخون جون من
مهریه ی رفتنت منم منه جنازه
عروس خانم وکیلی اجازه بی اجازه
صدای"بله"ی تو فریاد تسلیممه
سند ازدواجت برگه ی ترحیممه
تابوت غم برا من آغوش اون برا تو
چی به سرمن اومد خدا بگو گلم کو
یه کاسه آب و قرآن آینه ها شکسته
یه سمت ماشین عروس و یه سمت تابوت خسته
بازی ما تموم شد گل توی دست اونه
یه مشت گلای پرپر رو قبرمن میمونه

دانلود اهنگ




مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 403
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 18
  • تعداد اعضا : 121
  • آی پی امروز : 108
  • آی پی دیروز : 249
  • بازدید امروز : 212
  • باردید دیروز : 631
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 1,375
  • بازدید ماه : 1,375
  • بازدید سال : 53,676
  • بازدید کلی : 1,117,890
  • کدهای اختصاصی
    خرید هاست
    هاست نامحدود یوگیگ
    خرید هاست