loading...
شعبده
مجيد باقري بازدید : 363 پنجشنبه 27 تیر 1392 نظرات (0)

 

 

http://s4.picofile.com/file/7848950321/mohamad_alizadehi_havatokardam.jpg

 

 

 

 

 

هواتو کردم من حیرون تو این روزا هواتو کردم

 

دلم میخوادت میخوام بیام تو آسمون دورت بگردم

 

هوایی میشم همون روزا که میبینم هوامو داری

 

میخوام بدونم تاکی میخوای ببینی و به روم نیاری

 


دلمو دست تو دادم من دلتنگ احساسی
نمی ذاری که تنها شم تو رو من خیلی حساسی
دلمو دست تو دارم دلمو آسمونی کن
همیشه مهربون بودی دوباره مهربونی کن

چه روزا حالمو دیدی
چه شبایی که رسیدی
تو صدای دل تنهای منو شنیدی
تو که دردامو میدونی
تو که چشمامو میخونی
بده بازم به دل من یه نشونی
♫♫♫
دلمو دست تو دادم من دلتنگ احساسی
نمی ذاری که تنها شم تو رو من خیلی حساسی
دلمو دست تو دارم دلمو آسمونی کن
همیشه مهربون بودی دوباره مهربونی کن

 


دانلود مستقیم


دانلود غیر مستقیم

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 403
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 30
  • تعداد اعضا : 121
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 69
  • بازدید امروز : 37
  • باردید دیروز : 604
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 2,922
  • بازدید ماه : 2,922
  • بازدید سال : 55,223
  • بازدید کلی : 1,119,437
  • کدهای اختصاصی
    خرید هاست
    هاست نامحدود یوگیگ
    خرید هاست