loading...
شعبده
سعیده حسینی بازدید : 317 چهارشنبه 14 اسفند 1392 نظرات (0)

 

منو با دل صدایم کن ،بذار از رو زمین پاشــــــــــم

تنم می لرزه از اینکه ،نمی تونم با ها ت باشـــــــــم

 

تو این آشفته حالیها،به کی جز تو بگم تنهـــــــــــــام

پیش کی وا کنم عقده ،بگم با کی از این غم هـــــــــا

 

تو دنیام دیگه تصویری بجز آشفته حالی نیســـــــــت

عجـیبه،گم شدی بد جور،حتی بوت این حوالی نیست

 

بیا من رو صدایم کن ،صدات من رو می لرزونـــــه

تو دنیایی که تو نیستی ، همه فصلاش زمستونـــــــه

 

با این حالی که من دارم ، بهبرگشتم امیدی نیســـــت

سیاهی رنگ دنیامه ،تو اون رنگ سپیدی نیســــــت

 

دلم میسوزه از بس که نگفته هست توی سیــــــــنه م

کنار عکس تو با بغض،روی زانوم می شـــــــــــینم

 

به عکست درد دلهامو می گم آروم و آهستــــــــــــه

ولی آروم نمی گیره ،بازم این عشق دل خستــــــــــه

 

محاله خستگی هامو ، چیزی بشناسه جز دســــــتات

صدام کن از ته قلبت ، دلم تنگه واسه حرفــــــــــات

 

صدام کن با تمام ذل بذار، ازرو زمین پاشـــــــــــــم

تنم می لرزه ازاینکه نمی تونم ، باهات باشــــــــــــم

 

(معروف ویسکی )

 

ارسالی توسط سعیده از رفسنجان

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 403
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 51
  • تعداد اعضا : 121
  • آی پی امروز : 133
  • آی پی دیروز : 69
  • بازدید امروز : 174
  • باردید دیروز : 604
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 3,059
  • بازدید ماه : 3,059
  • بازدید سال : 55,360
  • بازدید کلی : 1,119,574
  • کدهای اختصاصی
    خرید هاست
    هاست نامحدود یوگیگ
    خرید هاست