loading...
شعبده
مجيد باقري بازدید : 258 شنبه 01 تیر 1392 نظرات (0)

 

دانلود آهنگ جدید ناصر صدر به نام حس خوب


تا دستات توی دستامه

 

کنارت وقتی میشینم

 

یه آرامش به من میده

 

که تو خوابم نمی بینم

 

 

 

چه حس خوبیه وقتی تورو حس میکنم پیشم

 

تو چشمام خیره میمونی تو چشمای تو گم میشم

 

 

یه حس خوبی من دارم از اینکه پیش من هستی

 

چشات حرف میزنه با من میدونم دل به من بستی

 


 

پرم از عشق تو شاید تو هم این حس و میشناسی

 

من از چشم تو میخونم تو هم درگیر احساسی

 

نگیر از من نگاهی که اینقد وابسته ی اونم

 

تصور کردنش سخته بدون تو نمی تونم



دانلود از picofile

 

 

 


 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 403
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 57
  • تعداد اعضا : 121
  • آی پی امروز : 217
  • آی پی دیروز : 69
  • بازدید امروز : 332
  • باردید دیروز : 604
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 3,217
  • بازدید ماه : 3,217
  • بازدید سال : 55,518
  • بازدید کلی : 1,119,732
  • کدهای اختصاصی
    خرید هاست
    هاست نامحدود یوگیگ
    خرید هاست