loading...
شعبده
سعیده حسینی بازدید : 456 چهارشنبه 21 اسفند 1392 نظرات (0)

دیگه حتی یه لحظه زندگــــــــــــــــــی رو

بدون تو نمی خوام داشته باشـــــــــــــــم

تحمل میکنم ایــــــــــــــــــــــــن درد دوری

نمی خوام عاشقی رو باخته باشــــــــــم

 

به اشک چشمی که هر شب روونــــــــه

دلم بد جوری از عشقت می خونــــــــــــه

می خوام نازنگاتو داشته باشـــــــــــــــــم

نه اینکه ماتم از دوریت بمونــــــــــــــــــــــه

 

ندارن سویی ونایی نــــــــــــــــــــــــــدارن

چشایی که همیشه چشم به راهــــــــن

می خوام  واست بگم از دردایی کـــــــــــه

بدونت توی قلبم موندگــــــــــــــــــــــــــارن

 

 چی می شد دستای سردو غریبـــــــــــم

یه روز با دست گرمت آشنا شـــــــــــــــــه

یه روزی می رسید اون لحظه ای کـــــــــــه

نمی شد قلبا مون از هم جدا شــــــــــــــه

 

نمونده حتی عکس یادگـــــــــــــــــــــــــاری

که دلتنگی هامو وا سش بخونـــــــــــــــــم

تو شاید من رو اصلا رو دوس نــــــــــــــداری

ولی من تا ابد عاشق می مونـــــــــــــــــم

 

مث خواب و خیال بودن تـــــــــــــــــــــــــو

کنار این دلو ذهنه شکستـــــــــــــــــــــــــه

بگو با من که قلب مهربونـــــــــــــــــــــــــت

چرا پیمان احساسو نبستـــــــــــــــــــــــــه

 

دیگه حتی یه لحظه زندگـــــــــــــــــــی رو

بدون تو نمی خوام داشته باشــــــــــــــم

تحمل می کنم ایـــــــــــــــــــــن درد دوری

نمی خوام عاشقی رو باخته باشــــــــــــم

 

شادی دانش فر

ارسالی توسط سعیده از رفسنجان

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 403
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 47
  • تعداد اعضا : 121
  • آی پی امروز : 203
  • آی پی دیروز : 69
  • بازدید امروز : 298
  • باردید دیروز : 604
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 3,183
  • بازدید ماه : 3,183
  • بازدید سال : 55,484
  • بازدید کلی : 1,119,698
  • کدهای اختصاصی
    خرید هاست
    هاست نامحدود یوگیگ
    خرید هاست