loading...
شعبده
مجيد باقري بازدید : 1654 جمعه 22 دی 1391 نظرات (0)

 

عزیزان اینم یك اهنگ دیگه از مهدی احمدوند به نام الكی

 

http://s3.picofile.com/file/8227101834/Mehdi_ahmadvand.jpg

الكی

رو برگردوندی از تنها عشقت
رو کی خیره میشه بی من چشمت
دل سوزوندی منو بردی از یاد
بی تاثیر بود پشتت داد و فریاد

الکی تب می کردم راس راسکی می مردی
با یه چشمک دلو تا آسمونا می بردی
الکی دل می کندم که بگی وایسا برگرد
نمی دونستم از دستم داری میشی دلسرد

الکی بغض می کردم راستکی گریه کردی
انقده بد بودم آخرشم ول کردی
رفتی من پشیمونم برگرد حق با هیشکی جز تو نیست
هرچی بگی تو همونه دل به عشقت آروم نیست
رفتی



دانلود غیر مستقیم

 


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 403
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 56
  • تعداد اعضا : 121
  • آی پی امروز : 109
  • آی پی دیروز : 69
  • بازدید امروز : 134
  • باردید دیروز : 604
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 3,019
  • بازدید ماه : 3,019
  • بازدید سال : 55,320
  • بازدید کلی : 1,119,534
  • کدهای اختصاصی
    خرید هاست
    هاست نامحدود یوگیگ
    خرید هاست