loading...
شعبده
مجيد باقري بازدید : 865 جمعه 09 فروردین 1392 نظرات (0)

بچه ها اینم چند تا شعر از دلنوشته های یك عاشق

امیدورام از شعراش خوشتون بیاد من كه خیلی خوشم اومد

 

وقتی تو نیستی پیش من ، دنیای من پر از غمه        

                                 از داغ دوریه تو من هرچی بگم بازم كمه

ندیده عاشقت شدم تو عاشقم نبودی                           

                         حتی یه لحظه عزیزم ، ناظر حالم نبودی

دل دیوونه ی من از عشق تو حذر نكرد           

                               به چشمای كس دیگه چشمای من حذر نكرد

هنوزم عاشق توام ، توئی كه بیخیالمی          

                                توئی كه به قوا خود ، دوسم نداری یك كمی

اگه رفتم فكر نكنی از عشق تو دل بریدم

                                 به خاطر خواست خودت از روی بامت پریدم

 

 

 

 


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 403
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 49
  • تعداد اعضا : 121
  • آی پی امروز : 112
  • آی پی دیروز : 69
  • بازدید امروز : 138
  • باردید دیروز : 604
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 3,023
  • بازدید ماه : 3,023
  • بازدید سال : 55,324
  • بازدید کلی : 1,119,538
  • کدهای اختصاصی
    خرید هاست
    هاست نامحدود یوگیگ
    خرید هاست