loading...
شعبده
مجيد باقري بازدید : 252 شنبه 17 اسفند 1392 نظرات (0)

http://s5.picofile.com/file/8116077792/%D9%85%D8%B3%D8%AA%DB%8C.jpg

مستیم درد منو دیگه دوا نمیکنــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه

غم با من زاده شده منو رها نمیکنـــــــــــــــــــــــــــــــــــه



شب که از راه میرسه غربتم باهاش میــــــــــــــــــــــــــــاد

توی کوچه های شهر باز صدای پاش میــــــــــــــــــــــــــاد

 

من غمای کهنه مو ور میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدارم

که توی میخونه ها جا بـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــزارم


میبینم یکی میاد از میخونــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه

زیر لب مستونه آواز میخونــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه


مستیم درد منو دیگه دوا نمیکنـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه

غم با من زاده شده منو رها نمیکنـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه


 

گرمیه مستی میاد توی رگهای تنــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم

میبینم دلم میخاد با یکی حرف بزنـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم


کی میادبه حرفای من گوش بده آخه من غریبه هسسم باهمه

یکی آشنا میاد به چشم من ولی از بخت بدم اونم غمـــــــــــه


مستیم درد منو دیگه دوا نمیکنـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه

غم با من زاده شده منو رها نمیکنــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه


خسسه از هر چی که بود  خسته از هر چی که هســـــــــس

راه میوفتم که برم مثل هر شب مسته مســـــــــــــــــــــــــت


باز دلم مثل همیششه خالیه باز دلم گریه ی تنهایی میخــــــاد

برمیگردم تا ببینم کسی نیس میبینم غم داره دنبالم میـــــــــاد

 

مستیم درد منو دیگه دوا نمیکنــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه

غم با من زاده شده منو رها نمیکنــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه

 

 

دانلود آهنگ

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 403
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 21
  • تعداد اعضا : 121
  • آی پی امروز : 82
  • آی پی دیروز : 249
  • بازدید امروز : 173
  • باردید دیروز : 631
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 1,336
  • بازدید ماه : 1,336
  • بازدید سال : 53,637
  • بازدید کلی : 1,117,851
  • کدهای اختصاصی
    خرید هاست
    هاست نامحدود یوگیگ
    خرید هاست