loading...
شعبده
مجيد باقري بازدید : 3315 شنبه 19 بهمن 1392 نظرات (0)

 

 

 

من مرغکی پر بستــــــــــه ام

از زندگانی خستـــــــــــــــه ام

خیلی دلم گرفتـــــــــــــــــــــه

خیلی دلم گرفتــــــــــــــــــــــه

از گردش این روزگــــــــــــــــار

دارم شکایت بی شمـــــــــــار

عمر و جوونیم رفتــــــــــــــــه

خیلی دلم گرفتـــــــــــــــــــــه

چکنم با دلی که شکستــــــه

به دلم کوه غصه نشستــــــه

چه کنم با غریبی قلبـــــــــــم

که برام هر دری شده بستـــه

بروم خسته از هرجــــــــــــــا

خسته از همه کـــــــــــــــس

سر به غصه گــــــــــــــــذارم

شده ام غرق درد و بلـــــــــــا

بیش از این به خــــــــــــــــدا

تاب غصه نــــــــــــــــــــــدارم

من مرغکی پر بستــــــــــه ام

از زندگانی خستــــــــــــــه ام

خیلی دلم گرفتـــــــــــــــــــه

خیلی دلم گرفتـــــــــــــــــــه

 

 

دانلود این اهنگ

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 403
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 18
  • تعداد اعضا : 121
  • آی پی امروز : 88
  • آی پی دیروز : 249
  • بازدید امروز : 184
  • باردید دیروز : 631
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 1,347
  • بازدید ماه : 1,347
  • بازدید سال : 53,648
  • بازدید کلی : 1,117,862
  • کدهای اختصاصی
    خرید هاست
    هاست نامحدود یوگیگ
    خرید هاست