loading...
شعبده
مجيد باقري بازدید : 211 سه شنبه 17 تیر 1393 نظرات (0)

 

 

 http://eshghe.bipayan.lxb.ir/upload/eshghe.bipayan/image/051.jpg

 

پنجره را باز کردم دستانم را به دستان سر نوشت سپردم

،سرنوشتی که مرا به اوج آینده می کشاند ،

آینده ای که درون سیاهی اش رزنه ای روشنایی چشمک می زد و تو را از سختی های راه با خبر می کرد

،سیاهی قلبم را می فشرد همچون بیدی لرزیدم دستانم را جدا کردم و در کنار ساحل تنهایی هایم سوار بر قایقی ترک خورده غرق در رؤیا هایم می شدم که نهنگی از زیر این قایق شکست خورده شاهانه می گذشت

که با تکانی اکسیژنی گرفتم در خفگیه رؤیا هایم و درِآبیه وجودم را باز کردم وبه راه تغییر آینده شتافتم با سرا شیبی های تند و گاهی کُند مواجه می شدم اما من دوبال برای گذر از آنها داشتم

آری دو بال ، دو بال امید به آینده ای روشن ،

روشنایی ای که خاطره هایش در بهترین جای قلبم جای خواهند گرفت و لبخندهای جاودان که هیچ گاه از عشق خالی نخواهند شد و زنده خواهم ماند

زنده ای که زندگی اش تو هستی

 

 

دل نوشته اي توسط "زينب خانم"

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 403
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 55
  • تعداد اعضا : 121
  • آی پی امروز : 185
  • آی پی دیروز : 69
  • بازدید امروز : 262
  • باردید دیروز : 604
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 3,147
  • بازدید ماه : 3,147
  • بازدید سال : 55,448
  • بازدید کلی : 1,119,662
  • کدهای اختصاصی
    خرید هاست
    هاست نامحدود یوگیگ
    خرید هاست