loading...
شعبده
مریم بازدید : 407 شنبه 20 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

http://up.bestbaz.ir/Pictures/Text/Bahman91/Amin_Fayyaz___Midooni_Ke_Text____%5BBestBaz.RozBlog.Com%5D.jpg 

 تورو دوست دارم
تو رو دوست دارم روز و شب بیمارم
روز و شب بیمارم
به تو و این عشقت
 به تو و این عشقت روز و شب میبالم
روز و شب میبالم
میدونی که عاشق تو منم
میدونی که با تو من
 میمونم هر لحظه
بدون تو من نمیتونم
میدونی که میمرم میدونی ک می سوزم
نباشی تنها میمونم
نباشی تنها میمونم
.
.
.
[تو رو دوست دارم.]
تو رو دوست دارم روز و شب بیمارم
 [روز و شب بیمارم]
به تو و این عشقت [به تو و این عشقت]
 روز و شب میبالم
.
میدونی که میخوامت بد افتادم تو دامت
دیوونه نگاتم و منم اسیر و رامت
میدونی که میخوامت. این دلمو به نامت
میزنم و اگه بری تنها میمونم تو دامت
.
.
.
تورو دوست دارم
تو رو دوست دارم روز و شب بیمارم
روز و شب بیمارم.
به تو و این عشقت
 به تو و این عشقت روز و شب میبالم
روز و شب میبالم
.
میدونی که میخوامت بد افتادم تو دامت
دیوونه نگاتم و منم اسیر و رامت
میدونی که میخوامت این دلمو به نامت
میزنم و اگه بری تنها میمونم تو دامت
 

 

دانلود اهنگ دوست دارم امين فياض

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 403
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 24
  • تعداد اعضا : 121
  • آی پی امروز : 139
  • آی پی دیروز : 249
  • بازدید امروز : 265
  • باردید دیروز : 631
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 1,428
  • بازدید ماه : 1,428
  • بازدید سال : 53,729
  • بازدید کلی : 1,117,943
  • کدهای اختصاصی
    خرید هاست
    هاست نامحدود یوگیگ
    خرید هاست