loading...
شعبده
سعیده حسینی بازدید : 278 سه شنبه 22 بهمن 1392 نظرات (0)


ای که خنجرجداییت ،توی قلــــب من نشســـــــته

تو خودت که خوب می دونی ،کی دل منو شکستـه

ای که جـــــــاده ی نگاهت،زخم رفتنـــــــــــونفهمید

اشک چشمـــــــــامو ندیدو ،غربت منــــــــــو نفهمید

تا کجا من بنویسم ،بیا برگــــــــــــــرد بیابرگــــــــــرد

رفتی ودوری چشمات ،دلمــــــــو دیوونه ترکـــــــــرد

بی تو زندگی محاله ،چرا بـــــــاورت نمی شـــــــــه

اگه رفتی ،اگه نیستی من دوست دارم همیشــــه

چقدر بگم می خوا مت ،خودتــــــم اینــــــــو میدونی

دیگه تردیدی نمونده ،نمی خوا ی بیای بمونـــــــــی؟

تا کجا من بنویسم ،بیابرگــــــــــــرد بیابرگـــــــــــــــرد

رفتی ودوری چشمات ،دلمـــــــو دیوونه تر کـــــــــرد

با چشای خیـــس وگریون ،زیر قطره هــــــــای بارون

می خو نم از تو دو باره ،لیلی این دل مجنــــــــــــون

بادلی شکسته می گم،من هنوز عاشقت هستـــم

من هنوزم آرزومه ،دســـــــتتـــــو بدی یه دســـــــتم

 

شعر از شایاتجلی

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 403
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 58
  • تعداد اعضا : 121
  • آی پی امروز : 175
  • آی پی دیروز : 69
  • بازدید امروز : 241
  • باردید دیروز : 604
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 3,126
  • بازدید ماه : 3,126
  • بازدید سال : 55,427
  • بازدید کلی : 1,119,641
  • کدهای اختصاصی
    خرید هاست
    هاست نامحدود یوگیگ
    خرید هاست